|
Wij zijn afgelopen jaar overgestapt naar TSE en hebben daar geen spijt van! De medewerkers denken graag mee in oplossingen, leggen je uit hoe je het programma nog efficiënter kunt gebruiken én nemen feedback ter harte. Met die feedback en adviezen doen ze ook daadwerkelijk iets, je ziet deze terug in de updates. Je wordt als je belt te woord gestaan, geholpen en geen vraag is teveel. Overgaan naar een nieuw programma terwijl je gewend bent aan een ander programma is een flinke stap. Maar als je het de tijd geeft en een paar maanden verder bent wil je niet meer terug, daarbij zijn we uitstekend geholpen. Het programma is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Daarnaast kun je heel veel zelf inrichten en aanpassen zodat het echt een op maat programma is voor jouw praktijk. Letterlijk voor elk “probleem” is een oplossing in het programma, als je iets bedenkt en het navraagt zit het er vaak al in. Het programma is naast makkelijk in gebruik ontzettend uitgebreid en divers. Alle opties zijn heel uitgebreid, de patiëntenkaart kan volledig zelf ingedeeld worden, je kunt met kleuren werken die je zelf bepaald, etc. Alle brieven, bestanden, foto’s, etiketten, gegevens en dergelijke staan gelinkt op een hele handige manier. Daarnaast kan alles ook nog eens aangepast worden zoals jij dat wilt. Het programma kan veel meer dan je in eerste instantie denkt en we hebben al heel veel “Aha!” momenten gehad, jammer dat we dit programma niet al eerder hebben aangeschaft. |
|
|
|
|
Als je na 30 jaar de overstap maakt naar een ander softwarepakket voor je patiëntenadministratie, dan spreek je wel serieus over een verandertraject. Met de hoeveelheid data die we in al die jaren hebben opgebouwd met duizenden patiëntendossiers, ga je daarbij niet over één nacht ijs en krijg je al lichtelijk buikpijn bij de gedachte aan een overstap.
Maar door de gedegen voorbereiding en uitvoering door het team van TSE, kan ik 3 maanden na dato met recht zeggen dat we enorm blij zijn dat we deze verandering en gelijktijdig ontwikkeling hebben doorgezet.
Is het allemaal vlekkeloos verlopen? Nee natuurlijk niet, we zijn ook dingen tegengekomen waarbij ons de wenkbrauwen gingen fronsen. Het zijn en blijven computers, maar gelukkig weten ze bij TSE altijd een oplossing en staan ze je met raad en daad terzijde. Soms 24 uur per dag en nacht en zelfs in de weekenden als het echt moet. Bij TSE begrijpen ze wanneer er brand is en nog veel belangrijker, wanneer er geblust moet worden.
Grote waardering heb ik ook voor de korte lijntjes en het persoonlijke contact met de medewerkers van TSE. Door samenwerking met de klant, denken ze niet alleen in oplossingen, maar nog veel belangrijker, in verbeteringen. Samen het programma beter en gebruiksvriendelijker maken.
Door de overgang naar het programma van TSE hebben we in dit verandertraject dan ook gelijk een hele efficiencyslag kunnen maken door snellere software en meer mogelijkheden.
TSE heeft de blik op vooruit richting de toekomst, waarbij je energie krijgt van de eindeloze hoeveelheid mogelijkheden die het programma biedt. En is het er niet? Dan komt het op de ontwikkellijst en wordt het ook daadwerkelijk tot ontwikkeling gebracht.
Ik zie dan ook met vertrouwen de toekomst en samenwerking met TSE tegemoet voor het juist verwerken van onze patiëntenadministratie. Normaal zou ik zeggen ‘bij twijfel niet inhalen’, maar overweeg je de overstap naar TSE? Dan zou ik zeggen ‘gas erop!’. ??
Namens Tandprothetische Praktijk Toren, Suzanne Toren (Praktijkhouder) |
|
|
|
|
Als recente gebruiker ben ik buitengewoon enthousiast over de gebruiksvriendelijke tools en uitgebreide functies die het softwareprogramma van TSE te bieden heeft. Hoewel het aanvankelijk wat tijd kostte om het programma goed te begrijpen, verliep dit proces soepel dankzij de bijzonder vriendelijke en toegankelijke ondersteuning van het TSE-team. |
|
|
|
|
Anne-Martine van Kralingen |
“Wij gebruiken TSE nu al een aantal jaren. De overstap naar een ander programma is altijd spannend en wennen. Maar door de steun en altijd direct hulp zijn wij maar al te blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Doordat je het programma kunt personaliseren is de leercurve van het gebruik sneller en makkelijker. En als je er dan toch niet uitkomt is er altijd een helpende hand en een luisterend oor.” |
|
|
|
|
Na lang nadenken en oriënteren over welk programma ik moest kiezen, wist ik het zeker: ik ga voor TSE. En daar ben ik heel blij mee, want het programma sluit perfect aan bij de tandprothetische praktijk.
Ik heb gekozen voor TSE in de cloud, omdat er vaak updates zijn en ik me daar in de cloud geen zorgen over hoef te maken. Toen ik TSE aanschafte, werden mijn patiëntgegevens overgezet, waarna ik ongeveer twee maanden heb geoefend en de instellingen voor onder andere mail en verwijzingen voor de kaakchirurg en tandarts heb aangepast. Op 4 augustus zijn mijn patiëntgegevens opnieuw overgezet en ben ik echt met TSE aan de slag gegaan.
In het begin moest ik erg wennen aan de indeling van het programma, maar ik ontdekte al snel dat alles goed in elkaar zit en dat het gemakkelijk te gebruiken is. Zo kun je eenvoudig een machtigingsaanvraag doen en mails naar patiënten sturen. Bij een COV-controle zie je meteen of iemand onder de WLZ valt (hiervoor heb je wel een autorisatie van Vecozo nodig).
Een groot pluspunt is de uitstekende service van TSE. Wanneer je belt, krijg je direct iemand aan de lijn en hoef je niet te wachten tot er misschien iemand terugbelt die dag.
Ik ben ook erg tevreden dat TSE samenwerkt met TPP Solution. Zij hebben de werkstukken in TSE gemaakt, die zeer uitgebreid zijn. Bij TPP Solution word je ook weer uitstekend geholpen en dat altijd direct. |
|
|
|
|
Ik ben sinds begin 2020 een nieuwe gebruiker van het ONT-Pakket. Jaren in loondienst met andere programma’s gewerkt, maar nu als zelfstandige gekozen voor TSE. Het bleek een goede keuze! Het programma is perfect te gebruiken in de praktijk, het is makkelijk in gebruik en duidelijk. Allerlei opties zijn mogelijk. In het begin is het uiteraard even kennismaken en wennen aan het nieuwe programma. Hierbij krijg ik perfecte ondersteuning van de helpdesk. Meerdere keren met verschillende vragen gebeld en altijd even goed, duidelijk en snel geholpen. Ze leggen alles goed uit, stap voor stap, en kom je er niet uit kijken ze mee op afstand en helpen je zo verder, top! |
|
|
|
|
|
|
|
|